خدمات رفاهی بیمارستان

مرکز تخصصي وفوق تخصص چشم پزشکي ، همواره احترام به بیماران و مراجعه کنندگان محترم را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده و به همین منظور امکانات و تسهیلات متعددی را به خدمت گرفته است که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

  1. تامین اقلام مصرفی بیماران:تمامی ملزومات مصرفی از جمله لنزهای مورد نیاز بیماران براساس سلایق و تشخیص جراحان تامین می شود. این کار با دقت و حوصله بالایی انجام می شود و علاوه بر تامین آسایش و آرامش بیماران از سرگردانی آنها در سطح شهر و مشکلات ناشی آن جلوگیری کرده است.
  2. داروخانه:تمامی داروهای تجویز شده از سوی چشم پزشکان به ویژه داروهای پرکاربرد پس از اعمال جراحی همچنین اقلام مراقبت از چشم شامل «شامپوها و محلول های مخصوص شست و شو، قطره اشک مصنوعی » و غیره در دسترس قرار دارند. بیماران و مراجعه کنندگان محترم بدون ترک بیمارستان می توانند همه نیازهای دارویی و بهداشتی خود را تامین کنند.
  3. واحد عینک سازی:انواع عینک های طبی و آفتابی «کودکان و بزرگسالان» با طیف وسیعی از فریم های متنوع در این واحد عرضه می شوند. ساخت و فیتینگ عینک با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای اندازه گیری و تولید، همچنین سفارشی سازی از دیگر وظایف این واحد بشمار می رود.
  4. کافی شاپ:برای افزایش رفاه و آسایش مراجعه کنندگان محترم کافی شاپ با منوی متنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد و پیش غذا در اختیار شما قرار دارد.
  5. دستگاه های خودپرداز: در مجموعه بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی ، به منظور سهولت در انجام خدمات بانکی دستگاه های خودپرداز نصب شده است.
  6. سرویس بهداشتی:در تمامی طبقات بیمارستان ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای آقایان و بانوان تعبیه شده است.
  7. نمازخانه:نمازخانه بیمارستان چشم پزشکی ، برای آقایان و بانوان در طبقه زيرزمين واقع شده است.
  8. استندها و نمایشگرهای محیطی: برای آگاهی از خدمات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی ، آشنایی با پزشکان متخصص و فوق تخصص همچنین اطلاع از بیماری ها و سایر دانستنی های چشم پزشکی نمایشگرهای بزرگ LED و بروشور استند تعبیه شده است.
  9. ویلچر:برای جابه جایی بیماران کم توان یا دارای مشکلات حرکتی ویلچر به تعداد کافی پیش بینی شده و در بدو ورود به این مجموعه درمانی ارائه می شود.
  10. صندوق پرداخت:برای افزایش سهولت مراجعین محترم و کاهش زمان انتظار ایشان، در هر طبقه صندوق پرداخت مستقلی تعبیه شده است.
  11. تلویزیون (شامل شبکه های سراسری سیما که امکان مشاهده اتاق های عمل را برای همراه بیمار فراهم خواهد کرد.) در زمان حضور خود نهایت آرامش را از محیط این مرکز درمانی احساس کنند. علاوه بر این نورپردازی طبقه برای ساعات مختلف روز به دقت کنترل شده است و دما متناسب با شرایط فصلی تنظیم می شود.

هدف این است که همراهان ارجمند تا پایان مراحل درمان آسوده خاطر و مطمئن باشند. کلينيک فوق تخصصی چشم پزشکی جوادالائمه همواره به درمان موفق و رضایتمندی بیماران می اندیشد.